بازی ترسناک Ikai بالاخره تاریخ انتشار پیدا کرد

بازی ترسناک Ikai بالاخره تاریخ انتشار پیدا کرد

Ikai  یک بازی ترسناک روانشناختی اول شخص که توسط سازنده Endflame ساخته شده و توسط PM Studios منتشر شده است، سرانجام تاریخ انتشار دریافت کرد.

 

این بازی ترسناک هم اکنون در تاریخ 29 مارس به صورت فیزیکی و دیجیتالی برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و همچنین برای رایانه های شخصی از طریق Steam منتشر خواهد شد و برای پیش خرید در دسترس است. نسخه‌های فیزیکی بازی نیز همراه با کارت پستال و برچسب‌ها به عنوان بخشی از پاداش‌های انحصاری نسخه راه‌اندازی عرضه می‌شوند.

 

هدف Ikai ارائه حس بازی‌های ترسناک روان‌شناختی کلاسیک است، جایی که شخصیت اصلی بی‌دفاع است و قادر به حمله به هر یک از موجودات شیطانی نیست. با این حال، بازی قصد دارد به جای فرار یا حمله، با وادار کردن بازیکنان به رویارویی مستقیم با ترس‌های شما، احساس درماندگی ایجاد کند.

 

این بازی در حال حاضر برای پیش خرید با قیمت 29.99 دلار در دسترس است. بازیکنان رایانه شخصی در حال حاضر می توانند بخشی از بازی را امتحان کنند تا با اجرای نسخه نمایشی که از صفحه استیم Ikai قابل دانلود است، احساسی از آن پیدا کنند.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی ترسناک Ikai بالاخره تاریخ انتشار پیدا کرد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/fc5c

خبرنامه بازی ها

گالری